Personalistika

Najít ty správné zaměstnance bývá často oříškem a někdy i během na dlouhou trať. Práce personalisty spočívá v hledání a propojování těch správných lidí s těmi správnými firmami. Pročtení hromady životopisů, nábory, rozhodování jestli kandidátovi zavolat nebo ne, to je zlomek činností, které personalista vykonává. O své zaměstnance se personalista stará, aby se ve firmě cítili jako doma, měli možnost se nadále rozvíjet a proto zajišťují, aby se mohli i následně vzdělávat, třeba v našich kurzech. Personalista má také pod palcem odměňování, řešení problémů, je to vlastně psycholog, diplomat a kuchař v jedné osobě. Tento kurz vám pomůže najít cestu, jak se stát dobrým personalistou.

Zajímá mě to

Řešitelský workshop: Od analýzy potřeb ke vzdělávacím cílům – strukturovaný přístup k rozvoji týmových kompetencí.

Časová dotace 6 hodin

Zobrazit kurz

Nábor a komunikace napříč generacemi: Jak uspět s generací Z

Časová dotace 8 hodin

Zobrazit kurz

Rostoucí role Diversity, Equity & Inclusion (DEI)

Časová dotace 8 hodin

Zobrazit kurz