Marketing

Přesto, že mnoho z nás využívá reklamu v televizi jako vítanou přestávku, abychom si mohli odskočit nebo uvařit čaj, tak nás ovlivňuje a láká nakoupit nebo získat zboží, které inzeruje. Jak je možné, že si raději koupíme pantofle u konkrétní firmy přesto, že je prodávají u nás na rohu v obuvi? Můžou za to šikovní markeťáci, kteří vás dokáží přesvědčit, že jejich pantofle prostě musíte mít a vy si je rádi koupíte. V kurzu vás naučíme, jak marketing funguje, jaké používá nástroje, jak analyzovat trh a jak poznat potřeby zákazníků a možná se vám díky těmto znalostech podaří letos těm skvělým pantoflím odolat.

Zajímá mě to

LinkedIn v praxi – aktuální trendy I.

Časová dotace 8 hodin

Zobrazit kurz

Budování osobní značky obchodníka na LinkedIn

Časová dotace 8 hodin

Zobrazit kurz