Umění profesionální komunikace: Obchodník, kterému klienti naslouchají

„Znalost mluví, moudrost naslouchá, akce vítězí.“

Každý obchodník je jiný a umět správně komunikovat je super schopnost, který byla někomu dána do vínku a někdo se jí musí naučit. Jsou obchodníci, kteří patří do kategorie uspávačů hadů a jiní, kteří vás dokážou tak zaujmout, že hltáte každé jejich slovo. V čem tedy spočívá tato super schopnost profesionální komunikace? Na našem kurzu vám to tajemství odkryjeme, a hlavně si i vyzkoušíte, jak může taková komunikace vypadat a jak funguje. 

 
 Cíle kurzu

  • Pochopit, v čem spočívá profesionální komunikace
  • Naučit se komunikační techniky, které vám otevřou dveře k úspěšným obchodům
  • Zjistit, že tyto komunikační techniky vám usnadní i váš osobní život

 

Kurz vám přinese: 

  • Obchodní komunikační dovednosti, které budete dát pilovat
  • Najdete způsob, jak zlepšit své dosavadní komunikační schopnosti, pochopíte, proč některé nefungují a které ano
  • Poznáte sami sebe a co vám bránilo v cestě za úspěšnou komunikací

 

Osnova: 

  • Klíčové principy obchodní komunikace:
    • Konzistence, autenticita, empatie.
    • Jak vytváří důvěru a dlouhodobé vztahy.
    • Profesionální vs. lidský přístup: Proč potřebujeme oba prvky?
  • Strukturovaná a cílená komunikace:
    • Jak vést rozhovor s jasným cílem a udržet jeho směr.
    • Jak zajistit, že správně chápeme, co klient říká.
    • Jak rozpoznat základní signály řeči těla.
    • Jak nepodléhat zkreslení v komunikaci
    • Jak aktivně naslouchání, projevit zájem a respekt 
    • Jak správně prezentovat fakta, používat argumenty.
  • Jak sdílet osobní názory, zachovat si lidskost, a přitom být profesionální.
  • Techniky zvládání námitek a konfliktů
    • Jak zvládat nesouhlas, řešit náročné otázky a udržet si kontrolu nad rozhovorem.
  • Reakce na negativní zpětnou vazbu
    • Jak reagovat na kritiku, nespokojenost klienta a stížnosti a zachovat dobrý vztah
  • Jak zůstat profesionální i ve vypjatých situacích
    • Pochopení situace
    • Udržení klidu a sebekontroly, práce s emocemi.
    • Komunikace s ohledem na společný zájem

Poptat kurz

Loading
Your message has been sent. Thank you!