Storytelling - síla příběhů

„Každý vyprávíme ostatním své příběhy. Příběhy nás utvářejí. Znát někoho znamená znát jeho příběh.“ 
 
Vyprávět příběhy umí přece každý, že? Kolik jich denně vidíme a slyšíme? A kolika z nich si skutečně všímáme? Kolik z nich si skutečně pamatujeme? Kolik z nich skutečně pochopíme? A především jaké jsou ty naše? Jak dokážeme svými příběhy ovlivnit ostatní? Vyprávění příběhů je jednou z nejstarších forem komunikace. Příběhy byla a nadále jsou používány jako způsob, jak předávat důležité informace a hodnoty. Vyprávění příběhů má schopnost synchronizovat mozek vypravěče a posluchače. Když lidé poslouchají příběh, aktivují se oblasti jejich mozku, které by se aktivovaly, kdyby sami prožívali popisované události. Příběhy nám pomáhají vytvářet hluboké emocionální a kognitivní spojení. 

V našem kurzu Storytellingu se naučíte, jak vyprávění příběhů může ovlivnit emoce, formovat vnímání a inspirovat akci. Pochopíte a naučíte se používat nástroje a techniky, jak vyprávět přesvědčivé příběhy, které zaujmou a zůstanou v paměti vašeho publika. Od teoretických základů, přes strukturu a styl, až po praktické aplikaci ve světě marketingu, vzdělávání, leadershipu, obchodu, budování firemní kultury, pochopení ostatních, předcházení nedorozumění aj. 

 

Cíle kurzu: 

  • Pochopit základní principy vyprávění příběhů, včetně struktury příběhu, charakterového vývoje a významu konfliktu. 
  • Zlepšit schopnost vybírat, strukturovat a vyprávět poutavé příběhy 
  • Aplikovat techniky storytellingu v různých oblastech, jako je marketing, vzdělávání, leadership, obchod aj.  

 

Kurz vám přinese: 

  • Zvýšení schopnosti vyjadřovat myšlenky jasně a strukturovaně, zapojit a udržet pozornost publikum 
  • Rozvoj kreativity, inovativního myšlení 
  • Praktickou aplikaci storytellingu na vaší osobní i pracovní rovině, lepší porozumění motivům a chování lidí kolem vás 

 

Osnova: 

  • Proč jsou příběhy tak důležité a v čem je jejich síla 
  • Příběhy v různých kontextech našich životů 
  • Role příběhů v současné společnosti a komunikaci 
  • Správná struktura příběhu 
  • Konflikt v příběhu 
  • Postavy a jejich nastavení 
  • Emoce a zájem posluchačů 
  • Vytvoření vlastního scénáře 
  • Praktický nácvik a zpětná vazba 
  • Interaktivní příběh - zapojte své publikum 
  • Využití příběhů ve světě moderních technologií 
  • Aplikace storytellingu v různých oblastech firemního prostředí 

Poptat kurz

Loading
Your message has been sent. Thank you!