Storytelling - síla příběhů
„Každý vyprávíme ostatním své příběhy. Příběhy nás utvářejí. Znát někoho znamená znát jeho příběh.“
Vyprávět příběhy umí přece každý, že? Kolik jich denně vidíme a slyšíme? A kolika z nich si skutečně všímáme? Kolik z nich si skutečně pamatujeme? Kolik z nich skutečně pochopíme? A především jaké jsou ty naše? Jak dokážeme svými příběhy ovlivnit ostatní? Vyprávění příběhů je jednou z nejstarších forem komunikace. Příběhy byla a nadále jsou používány jako způsob, jak předávat důležité informace a hodnoty. Vyprávění příběhů má schopnost synchronizovat mozek vypravěče a posluchače. Když lidé poslouchají příběh, aktivují se oblasti jejich mozku, které by se aktivovaly, kdyby sami prožívali popisované události. Příběhy nám pomáhají vytvářet hluboké emocionální a kognitivní spojení.
V našem kurzu Storytellingu se naučíte, jak vyprávění příběhů může ovlivnit emoce, formovat vnímání a inspirovat akci. Pochopíte a naučíte se používat nástroje a techniky, jak vyprávět přesvědčivé příběhy, které zaujmou a zůstanou v paměti vašeho publika. Od teoretických základů, přes strukturu a styl, až po praktické aplikaci ve světě marketingu, vzdělávání, leadershipu, obchodu, budování firemní kultury, pochopení ostatních, předcházení nedorozumění aj.
Cíle kurzu:
- Pochopit základní principy vyprávění příběhů, včetně struktury příběhu, charakterového vývoje a významu konfliktu.
- Zlepšit schopnost vybírat, strukturovat a vyprávět poutavé příběhy
- Aplikovat techniky storytellingu v různých oblastech, jako je marketing, vzdělávání, leadership, obchod aj.
Kurz vám přinese:
- Zvýšení schopnosti vyjadřovat myšlenky jasně a strukturovaně, zapojit a udržet pozornost publikum
- Rozvoj kreativity, inovativního myšlení
- Praktickou aplikaci storytellingu na vaší osobní i pracovní rovině, lepší porozumění motivům a chování lidí kolem vás
Osnova:
- Proč jsou příběhy tak důležité a v čem je jejich síla
- Příběhy v různých kontextech našich životů
- Role příběhů v současné společnosti a komunikaci
- Správná struktura příběhu
- Konflikt v příběhu
- Postavy a jejich nastavení
- Emoce a zájem posluchačů
- Vytvoření vlastního scénáře
- Praktický nácvik a zpětná vazba
- Interaktivní příběh - zapojte své publikum
- Využití příběhů ve světě moderních technologií
- Aplikace storytellingu v různých oblastech firemního prostředí
Poptat kurz