AI v Google Analytics pro datovou analýzu a reporting

Kurz se zaměřuje na využití umělé inteligence v Google Analytics a dalších nástrojích pro sledování a vyhodnocování online aktivit. Účastníci získají přehled o tom, jak AI pomáhá analyzovat chování uživatelů, identifikovat trendy a generovat doporučení na základě dat. Kurz je vhodný pro marketingové specialisty, analytiky a manažery, kteří chtějí lépe porozumět dopadu digitálních aktivit a optimalizovat rozhodování.

 

Cíle kurzu:

  • Zorientovat se v Google Analytics 4 a jeho AI funkcích
  • Porozumět automatickým analýzám a predikcím trendů
  • Identifikovat klíčové metriky pro hodnocení výkonnosti kampaní
  • Využít přehledy a doporučení AI pro rozhodování v marketingu

 

Kurz vám přinese:

  • Přehled o návštěvnosti, chování a preferencích uživatelů
  • Znalost metrik a KPI relevantních pro firemní cíle
  • Schopnost predikovat vývoj na základě dat a AI analýz
  • Možnost přizpůsobit obsah a kampaně na základě doporučení systému

 

Osnova:

  • Úvod do Google Analytics 4
    • Rozhraní, klíčové rozdíly oproti předchozí verzi
    • Základní pojmy a přehled hlavních funkcí
    • Přehled návštěvnosti, událostí a cílů
  • AI pro analýzu a doporučení
    • Automatická identifikace trendů a změn v chování
    • Vizuální přehledy a predikce vývoje
    • Doporučení kroků a optimalizačních zásahů
  • Rozhodování na základě dat
    • Segmentace uživatelů a chování
    • Sledování výkonnosti kampaní
    • Využití AI pro testování variant a obsahových strategií

Poptat kurz

Loading
Your message has been sent. Thank you!